Frågor och svar

Hur gammal är du? 

21, fyller 22 den 15 maj

När vaknade du idag? 

Sovmorgon till nio idag :D

Vad åt du till frukost? 
Kaffe (ofc) och två ostmackor

Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig: 

1. Jag erkänner att jag är lite av en work-aholic. Den enda gången jag inte har dåligt samvete över något är när jag jobbar.

2. Jag är frukstansvärt mörkrädd och kollar aldrig på skräckfilm.

3. Jag ä otroligt trygg i migsjälv. 

Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över?

Jag är nljd med mina ögon och armar, haha. Minst nöjd är jag för mina över muskulösa ben som för mig ser för breda ut. Det negativa med att vara hästtjej! 

Vad har du gjort idag? 

Jag har jobbat några timmar, ridit Minna i skogen sedan tagit de lugnt hela kvällen för jag har feber :(

Vilken film såg du senast? 
Cayote Ugly myste jag och J ihop till i sängen :) 

Är du besatt av någonting? 
Hästar, utan tvekan. Tror inte det går en minut mellan att jag planerar var jags ak rida, ha på Minna, om hennes täcke hon har på sig i hagen är bra för vädret, om hon har vatten, när jag ska tävla nästa gång m.m 

Beskriv en perfekt dag: 
Inte behöva ställa klockan men ändå vaknar tidigt och är utvilad bredvid min Paddeman. Gå upp och dricka kaffe samt äta en god frukost samtidigt som man kollar på en bra serie. Gå på stan i fint väder och shopa för att sedan bege sig till stallet och ha hoppträning och avsluta kvällen med att gå ut och partaya!

Beskriv platsen du befinner dig på just nu: 
I min och Jessikas fina lägenhet (som btw till ovanlighetens skull är helt tom förutom migsjälv) och ligger i min säng. 

Vad lyssnar du på just nu? 
Sound tracks ifrån filmen fifty shades of grey.

Hur går du helst klädd? 
Svarta jeans, converse och grå tröja. Så simpelt som möjligt! 

Är du morgon eller kvällsmänniska? 
Morgon!

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? 
Utan tvekan idrott eller samhäll. 

Vad köpte du senast? 
Tre öl och en cider haha 

Vad har du i dina fickor? 
Enkronor, hörlurar, nycklar, mobil och lite halm.. 

Vilken är din favoritaffär? 
Bik bok  

Vilka smeknamn har du haft? 
Oj, det är en del.. Men oftast är de Kim, Kimpa, Kimsan, Kimsi eller Greko

Vilka är dina största svagheter? 
Mitt humör. Jag försöker verkligen att hålla kontroll på det men ibland får folk sig en känga som dem verkligen inte förtjänar. Personer jag känner vet hur jag är och att dem oftast får sig en klapp efter en smäll men nya personer i min omgivning kan nog lätt se mig som lite otrevlig. Som tur var så är typ alla som mig på McD så vi kan vara bitches mot varann ;)



Tyckte att det var dags att ni fick er en lite update om mig även om jag är anti frågor ;) Nu ska jag sova, nattinatt!
Kram Kim