Det är det lilla som gör de!

Det känns som att jag gjort allt i stallet så snabbt på senaste och typ stressat där jämnt. Idag var jag fast beslutsam om att allt tar sin tid. Jag kom dit typ 14.50 och mockade så bra jag kunde med tanke på vår svindåliga halm.. Tog in alla hästarna och tog inga risker med att ta hästar ihop som jag inte är hundra på att dem fungerar ihop utan gick en gång extra. Red en mysig tur i skogen med M där hon fick galoppera lite för första gången på fyra dagar och jäklar vilken power hon hade lilla galopphästen! :) Kul att känna att hennes minisemester har gjort nytta! Skogen imorgon igen för att sedan ta padocken på onsdag och på torsdag är det dags för hoppträning! 

Efter att jag ridit idag pustade jag båda tränsen, sadel och sadelgjord, skor och chaps! Gör det oftast alltid efter ridning men har kommit efter med det på senaste så dem fick dig en ordentlig omgång idag! Minna fick även äppel i boxen och i burkarna :) känns så bra i hjärtat!
Det är ju de lilla som gör det <3
Kram Kim