Ett hejdundrande inlägg!

Hejhopp! Här kommer jag med ett hejdundrande inlägg!
Vi börjar med tävlingen i söndes då vi var i Laholm och hoppade 1.05. Måste säka att det var vår bästa runda på helgen. Jag hade lagom tryck i henne, lagom fart och Amber var på tårna! Ettan, tvåan och trean gick som på räls! Sen var det en linje på 22m mellan 4-5 och fyran kom ur sväng. Fick ändå ganska lagom in på fyran ur svängen men behöver ändå mer tryck i henne för att gå på de fem galoppsprången jag hade planerat in. Men hon tar inte min första skänkel så jag får banka till henne och dra på med en jävlar fart för att få fram henne. Var lite försent att gå på sex galoppsprång så det var bara att satsa på. Amber hoppar lite flakt och får med sig den bakre bommen på oxern vilket var synd. Men resten av banan gick också toppen faktiskt! Så egentligen har jag inget att klaga på men man blir ändå lite irriterad på den linjen när man tänker att fan jag känner min häst tillräckligt bra för att jag borde ha tänkt direkt när hon inte tog den skänkeln att jag skulle gå på sex språng men jaja. Pet är ju så lätt att få! 
Man lär sig av sina misstag.
 
Just nu sitter jag och väntar på att Patrik ska komma så ska vi in till stan och kolla på Lucy och jag fick inte sova hemma idag så jag fick helt plötligt as bråttom för ajg ska byta om och packa!! Ska vara på breeders nu från onsdag-fredag med bästa Ida :D Ska bli så mys (a) Men vi höres!!!! Hejdå!!!
 
Jag och Ida <3
 
Kram Kim
#1 - - Anonym:

Fina Amber <3

Ville bara säga att er förra header va finare :) och att det alltid är någon irriterade reklam ruta över de inlägget som ligger högst upp på bloggen så att man inte kan läsa de. Lite smått irriterande :(

puss på er!