Hoppträningen för femtioelva år sedan

ja jag lovade ju er i typ ons(?) att jag skulle gå igenom hoppträningen och visa er lite bilder från träningen.. först nu kommer det - ber om ursäkt för detta.
 
Men men
 
- Jag visste att vi inte hade de bästa förutsättningarna för en lyckad hoppträning - Haldor hade gått för lite den veckan och även vilat en dag extra så jag visste att han skulle titta och skutta lite. men det är ju iof bra att det händer på träning för då kan jag ju lära mig att parera det lättare. 
 
och träningen började precis så - han drog, skuttade, slängde sig och tvärnitade framför 30cm hinder men Micke var bara lugn och bad mig körde på - jag ska inte göra en stor grej av det utan bara fortsätta som inget har hänt, om han inte får någon uppmärksamhet så är det inte lika roligt längre.
 
Efter att han skuttat av sig den värsta överskottsenergin började han skärpa sig och blev faktiskt på slutet av träningen riktigt fin :)
 
Det är ju det som är det "dumma" med honom, att får han för sig någon dag att han vill jävlas - ja då jävlas han, och det finns inget jag ritkigt kan göra mer än att öva öva öva på att få honom mer mellan handen och skänklen..
 
Men trots allt detta har han verkligen blivit så mycket bättre sedan vi började träna för Micke, trots att han  ibland är dum står han inte emot utan fortsätter som om inget har hänt och jag känner mig då inte lika maktlös - jag kan faktiskt påverka honom!!
 
 
 
 
 
 
 
 Kram Kajsa