Imorgon händer de!

Heeeej! Saknar mig?? Imorgon händer det! Imorgon är mitt internet tillbaka... Fatta jobbigt det har varit att ha haft internet som gör att en video på 10sek tar 2min att ladda i en halv månad?! Men snart så är vi tillbaka på stadig grund.
Har verkligen tre grymma dagar bakom mig. Måndagsklubben i måndes (hey miss obvious) med Kajsa som jag tycker hon beskrev lite dåligt eller så har hon bara inte lika kul som jag ;) Bara så ni vet så är Kajsa awesome att festa med! Vi håller exakt samma scheman supa, kissa dansa and repeat!! Grym kväll med en spännande bilresa hem ;)
Tisdag var jag ute och åt med Patrik och hand familj och fick träffa hans kusiner för första gången också. Även om det inte var planen från början så var plan B inte så pjåkig den heller ;)
I onsdes kom Frida och hälsade på för att kolla på Scarlets hoppträning vilket gick toppen! Senare på kvällen var Amber iväg på träningstävling  som slutade i två klockrena rundor i 90 och 1m! Älskar min häst!
 
En gammal men härlig bild på oss. Fina pärlan vad bra du är <3
Nog med snack! Nu ska jag jobba de sista 45minuterna.
 
Kram Kim