2014

Beskriv året med tre ord.
Svar: besviket, omtumlande och oväntat

Bästa köpet?
Svar: Lusen såklart men även vår resa!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Svar: Timber med Kesha och Happy med Pharrell påminner mig om vår resa och

Vem har du umgåtts med mest?
Svar: Min sambo såklart, och sedna är det nog Emma som jag tvingade jobba med och rida tillsammans med ;)

Har du haft ett förhållande under 2014?
Svar: Yes

Vart reste du under 2014?
Svar: Jag och Jake åkte ju till Australien, Nya Zeeland och Thailand tillsammans <3

Vad var din största tabbe 2014?
Svar: Hmm svårt! Men att jag inte vågade se min gräns och säga nej. 

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Svar: Vår resa - ett minna för livet! Att Haldor skadade sig,att jag köpte lusen och att jag blev avskedad. 

Har du blivit bättre på något?
Svar: Att rida måste jag nog säga, Haldor var väldigt fin i våras, sedan rider jag nu regelbundet Kalle och Gisell plus att jag har ridit en del hästar under sommaren. 

Vad var extra dåligt med året?
Svar: Att Haldor skadade sig och att jag blev av med jobbet.

Vad var extra bra?
Svar: Resan, och vårt hus såklart <3

Lärde du känna några nya människor?
Svar: Ja, jag lärde känna personer runt hästarna så Gisell och Kalles nära och kära :)

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Svar: Ja jag och Jake tog steget och kastade oss ut mot äventyret, vi löste alla problem som uppstod och ingenting var omöjligt. Vi flyttade även in tillsammans <3

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svar: Lusen och resan IGEN. 

Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Svar: Att jag fick ansvaret för hela din utländska kundbasen och alla utländska inköp, är faktiskt riktigt stolt över mig själv!

Största framgång på det privata planet?
Svar: Att jag inte låter mig själv bryta ihop för minsta motgång utan jag analyserar och går vidare.

Vem saknade du?
Svar: Haldor, så det gör ont!

 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Svar: Våga mer, jag har ett liv så då måste man våga leva det.

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Svar: Jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir bättre !

Vad kommer du sakna från 2014?
Svar: Friheten av att vara på vandrande fot.

Vad önskar du att du gjort mer?
Svar: Stått på mig mer! 

Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: veterinärkostnader...

Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Svar: En dag i taget, jag har så många frågetäcken i mitt liv så jag orkar verkligen inte tänka på 2015.

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Svar: Du klarar det, vad som än händer så klarar du det!! Gå och gör 2015 till ditt år.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Svar: Ja, jag saknar att veta vad man skulle göra, att ha allt planerat.

Hur tror du 2015 kommer bli?
Svar: Jag hoppas att det kommer bli bra! Att jag reder ut mina frågetäcken nu i vår och sedan lever gärnet!

Vilka förändringar kommer du göra inför 2015?
Svar: Ska lösa hela hästbiten, jobbiten, boendebiten ja allt ska troligtvis förändras.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag fikade med en liten del av släkten på mina pärons däck, solen sken och livet lekte. Sedan på kvällen åt jag min favoriträtt tillsammans med Jake och min familj :) Mysdag.

Kram Kajsa