Haldor update

Å måste berätta om igår!
Red Haldor på banan!! :D Det är första gången på typ två månader så jag var i extas och det gjorde inte ett dugg att under de 20min jag red spöregnade det konstant.. Jag var lika glad ändå :)
Sjävlklart skrittade jag bara honom men vi jobbade på rätt bra ändå!
Vi checkade av att bogarna satt där de ska och inte levde sitt egna liv, kände på lite sidvärtes övningar och tempoväxlingar!
Till en början var han tung och lång, hängde i handen och var bara allmänt jätte tråkig, någon bakbensaktivet fanns inte så långt ögat kunde nå och det kändes som om hela bakpartiet bara hängde med...
 
Men efter ett tag började det släppa och jag fick honom rätt lätt i handen, han kom upp sig lite och började jobba, och hör och häpna med jag lyckades till och med skramla liv i bakdelen! Tempoväxlingarna gick över förväntan och jag avslutade men en härlig känsla :)
 
 
Kram Kajsa